Näyttelyhaku

Hakuinfo syksy 2024 ja kevät 2025

• Kahvilagalleria Café Pähkinä etsii taiteilijoita pitämään näyttelyitä syyskaudelle 2024 ja keväälle 2025.

• Pakettiin kuuluu yhdessä seurakunnan kanssa järjestetyt avajaiset arkipäivänä klo 18 sekä yksi taiteilijatapaaminen arkipäivänä klo 14.

• Tilaisuudet ovat muodostuneet merkityksellisiksi kohtaamispaikoiksi. Näyttelyt ovat pääasiassa yhden kuukauden mittaisia.

• Näyttelymainokset laaditaan yhteistyössä seurakunnan viestinnän kanssa teoskuvan pohjalta. Näyttelyistä tiedotetaan seurakunnan eri viestintäkanavissa.

• Kahvilagalleria on pääsääntöisesti avoinna ma-to klo 10-14. Tilassa järjestetään iltaisin monenlaisia kokoavia tilaisuuksia. Kahvilaan voi tutustua aukioloaikoina ja vierailemalla Café Pähkinän Facebookissa.

• Näyttelyajat ovat vielä suuntaa antavia ja voivat tarkentua kevään mittaan.

Haettavat näyttelyajat 2024-2025:

Syyskuu 3.9.-30.9.
Lokakuu 1.10.-4.11.
Marraskuu 5.11.-2.12.
Joulu-helmikuu 3.12.-3.2.
Helmikuu 4.2.-3.3.
Maaliskuu 4.3.-31.3.
Huhtikuu 1.4.-5.5.
Toukokuu 6.5. alkaen kesään asti (tarkentuu)

• Hae mukaan 3.5.2024 mennessä sähköpostitse os. katja-maaria.kaskinen@evl.fi. Laita viestikenttään "Näyttelyhakemus Café Pähkinä".

Liitä hakemukseesi:

1. Näyttelyn ajankohta: voit laittaa useamman vaihtoehdon, se helpottaa valintaa
  2. Taiteilijan esittely: vapaamuotoisesti taustaa, työskentelyn lähtökohtia, aihepiirejä ja käyttämäsi tekniikka, mahdollinen taiteilija-cv ja portfolio
  3. Kerro mielenkiinnostasi pitää teoksiasi esillä kahvilassamme
  4. Kolme teoskuvaa teostietoineen, joista voidaan tarvittaessa valita mainoskuva
  5. Yhteystiedot: Hakijan/hakijoiden nimi, osoite, puhelin, sähköposti sekä www-sivut, jos teoksiisi voi tutustua myös verkossa

Hae rohkeasti mukaan!

Lisätietoja pastori, taidemaalari Katja-Maaria Kaskiselta.

värikäs maalaus, jonka päällä rohkaisu osallistua näyttelyhakuun

Seurakuntapastori
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Olen taidemaalari, pappi, retriittiohjaaja ja hengellinen ohjaaja.

Hämeenkylän seurakunnassa on tullut työskenneltyä vuodesta 2013. Teen papin työtä osa-aikaisesti voidakseni työskennellä myös taiteilijana.

Asun luonnon rauhassa ja maalaan vanhassa leipomossa. Sanat saavat merkityksensä hiljaisuudesta, on joku viisas sanonut. Tervetuloa siis mukaan joskus Hämeenkylän kirkolle arki-illan retriitti-iltaan, joita minulla on ilo ohjata keväisin ja syksyisin. Seuraa tapahtumakalenteria! Hiljaisuudesta nousee myös hyviä keskusteluja. On suuri kunnia ja luottamustehtävä saada kuunnella teitä, joiden kanssa tiet kohtaavat.