Toimintaa kouluikäisille (7–14-vuotiaat)

Korson seurakunnnassa järjestetään monipuolista kivaa tekemistä kouluikäisille.

Kerhojen ja leirien lisäksi teemme esimerkiksi hauskoja retkiä. Löydät tietoja toiminnasta tältä sivulta ja linkkien kautta.

Tervetuloa mukaan!

Kouluikäisten kerhot

Tule kokkailemaan, askartelemaan, pelaamaan, liikkumaan, leikkimään, näyttelemään tai musisoimaan!

Syksyn 2023 kerhot alkavat viikolla 38 eli maanantaista 18.9.2023.

Ilmoittautuminen tämän syksyn kerhoihin alkaa maanantaina 11.9.2023.

Lue lisää kerhoista »

Kesä Korsossa

Kesälle tarjoamme esilaista toimintaa monen ikäisille

Katso lisätietoja retkistä, leireistä ja tapahtumista täältä »

Uutiskirje varhaiskasvatuksesta

Tilaa uutiskirje lasten ja perheiden uutiskirje: saat varhaiskasvatuksen tuoreimmat kuulumiset suoraan sähköpostiisi.

Uusin uutiskirje on luettavissa tästä »

käsiä ja jalkoja

Varhaisnuorisotyö
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Moi, olen vielä nuori mies, eli vasta 49,9-vuotias tätä esittelyä kirjoittaessani. Olen työskennellyt jo reilut 20 vuotta Korson seurakunnassa nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä eli kouluikäisten parissa. Näin viime lauantaina kaksi aikuista perheenisää, jotka hihkaisivat: "Hei katso, Terho!" Jäimme juttelemaan. Nämä kaksi pitkää partaista miestä kertoivat silmät palaen olleensa ohjaamassani sählykerhossa nuorena. Toisen miehen poika on kuulemma tälläkin hetkellä seurakuntamme aktiivinen kerholainen ja leiriläinen. Seurakunta- ja kerhoelämä siis periytyy isältä pojalle.

Itse olen aktiivinen urheilija edelleen. Olen kilpaillut aikanani painissa ja salibandyssä, ja nytkin sporttaan ikämiehissä terveydentilan ja kiireiden niin salliessa. Olen perheellinen ja meillä asustaa ja ruokailee vielä tällä hetkellä kolme pian aikuista lasta.