Terveuloa mukaan seurakunnan harrastekerhoihin!

Yleistä kerhotoiminnasta

Kerhoihin ilmoittaudutaan etukäteen ja osallistujamäärä on rajattu.

Koululaisten kerhot kokoontuvat eri puolilla seurakuntamme aluetta (Hämeenkylän kirkko, Vapaalan seurakuntatalo, Lammaspolun kerhohuoneisto).

Kerhot toimivat jakso -periaatteella. Jokainen kerho kokoontuu viisi kertaa peräkkäin. Jokaiseen jaksoon on ilmoittauduttava erikseen. Kerhot kokoontuvat 5krt ennen hiihtolomaa ja 5krt hiihtoloman jälkeen. Kerhot on tarkoitettu 1.-6.-luokkalaisille ellei kerhon kohdalla ole ilmoitettu jotain muuta.

Kerhomaksu on 15 e/5 krt.

Kerhoja ohjaavat 15-vuotiaat ja sitä vanhemmat kerhonohjaajakoulutuksen käyneet vapaaehtoiset nuoret.

Jokaiseen kerhokertaan kuuluu lyhyt hartaus.

Kevään 2024 kerhot

Kokkikerho

Kokkikerhoissa leivotaan makeita leivonnaisia ja välillä tehdään jotain pientä suolaista. Kerholaiset pääsevät itse miettimään ja suunnittelemaan osan kerhon kokkailuista. Lisäksi kerhossa leikitään.

Kuviskerho

Kuviskerhossa pääset harjoittelemaan erilaisia tekniikoita piirtämisestä ja maalaamisesta, askartelemaan monipuolisesti sekä pitämään hauskaa yhdessä. Luvassa monipuolinen kerhokevät taiteen ystäville. Kerholaiset pääsevät itse miettimään ja suunnittelemaan kerhon taideprojekteja.

Mimmi Clubi

Tyttöjen oma kerho. Viiteen kokoontumiskertaan sisältyy vaihdellen teemailtoja, askartelua ja leipomista.

Pókemonkerho

Mikä on sun lemppari pókemon hahmosi? Joko tiedät kaiken kaikista pókemoneista? Tule mukaan kerhoon, jossa tutustutaan pókemoneihin leikkien, pelien ja askarteluiden parissa. Kerhoon voi osallistua vaikket tietäisi pókemoneista vielä mitään.

Lautapelikerho

Nyt pääset pelailemaan suosikki lautapelejä kavereittesi kanssa. Kuka on ylivoimainen Uno-mestari? Kuka osaa selittää Aliaksesta kaikki pisteet omalle joukkueelle? Vai onko lemppari lautapelisi kenties joku aivan muu? Kerholaiset saavat toivoa mitä pelejä kerhossa pelataan.

KERHOT 1. Jakso 15.1.-15.2.

Maanantai

klo 16.45-17.45 KuviskerhoKIRKKO 1, Hämeenkylän kirkon alakerta, Auratie 3

klo 17.30-19.00 KokkikerhoKIRKKO 1, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

Tiistai

klo 16.30-18.00 MimmiClubiKIRKKO 1, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

klo 17.00-18.30 KokkikerhoPÄHKIS 1, Pähkinärinne, Lammaspolku 1

Keskiviikko

klo 17.30-19.00 KokkikerhoKIRKKO 2, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

klo 17.30-19.00 KokkikerhoVAPAALA 1, Vapaalan seurakuntatalo, Ilpolankuja 2

Torstai

klo 16.30-17.30 LautapelikerhoVAPAALA 1,  Vapaalan seurakuntatalo, Ilpolankuja 2

klo 17.00-18.30 KokkikerhoPÄHKIS 2, Pähkinärinne, Lammaspolku 1

klo 17.30-19.00 PókemonkerhoKIRKKO 1, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

KERHOT 2. jakso 26.2.-28.3.

Maanantai

klo 16.45-17.45 KuviskerhoKIRKKO 2, Hämeenkylän kirkon alakerta, Auratie 3

klo 17.30-19.00 KokkikerhoKIRKKO 3, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

Tiistai

klo 16.30-18.00 Mimmi ClubiKIRKKO 2, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

klo 17.00-18.30 KokkikerhoPÄHKIS 3, Pähkinärinne, Lammaspolku 1

Keskiviikko

klo 17.30-19.00 KokkikerhoKIRKKO 4, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

klo 17.30-19.00 KokkikerhoVAPAALA 2, Vapaalan seurakuntatalo, Ilpolankuja 2

Torstai

klo 16.30-17.30 LautapelikerhoVAPAALA 2,  Vapaalan seurakuntatalo, Ilpolankuja 2

klo 17.00-18.30 KokkikerhoPÄHKIS 4, Pähkinärinne, Lammaspolku 1

klo 17.30-19.00 PókemonkerhoKIRKKO 2, Hämeenkylän kirkon nuortentila, Auratie 3

Ilmoittautuminen aukeaa 8.1. klo 16.00

1. Jakso Linkki avautuu uudessa välilehdessä  Kerhot viikoilla 3-7

2. Jakso   Kerhot viikoilla 9-13

Kerhoihin ilmoittaudutaan sähköisen asiointipalvelun kautta. Jos kerho on täynnä ja haluatte varasijalle, ottakaa yhteyttä työntekijään sähköpostitse. Muistathan, että sinun täytyy tehdä erilliset ilmoittautumiset sisaruksille mikäli he haluavat eri kerhoihin. Jos käytät ilmoittautumislomakkeen lisää sisarus -toimintoa, ilmoittautuvat sisarukset samoihin kerhoihin yhtäaikaa.

Vantaan seurakuntien sähköisessä ilmoittautumisessa on käytössä vahva tunnistautuminen! Lisätietoja löydät asiasta täältä. Jotta voit ilmoittaa lapsesi kerhoon tai leireille sinun tulee luoda itsellesi käyttäjätunnus. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, varmista ennen ilmoittautumisen alkua, että pääset kirjautumaan käyttäjätilillesi. Laita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi muistiin, koska tarvitset niitä kerhomaksujen hoitamiseen sekä joka kerta asioidessasi palvelussa.

On tärkeää laittaa ilmoittautumisen yhteydessä yhteystietoihin toimiva sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Näin tarvittaessa saamme viestit kulkemaan teille huoltajille nopeasti!  Jos et saanut kuittausviestiä ilmoittautumisesta heti, tarkista roskapostikansio. Jos viestiä ei tullut, ota yhteyttä niin tarkistetaan onko ilmoittautuminen onnistunut.

Kerhoihin otetaan lapset ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos teillä on mitä tahansa kysyttävää ilmoittautumiseen liittyen, ottakaa yhteyttä!

Nuorisotyönohjaaja
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Hei! Työskentelen Hämeenkylän seurakunnan nuorisotyössä. Vastuullani ovat erityisesti alakouluikäisten kerhot, retket, leirit ja tapahtumat sekä kouluyhteistyö alueemme alakouluissa. Työni on vaihtelevaa ja monipuolista eri-ikäisten lasten ja nuorten parissa.

Ota ihmeessä yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää alakouluikäisten toimintaan liittyen. Jos elämässäsi on surun tai ilon aiheita, joista haluat jutella luotettavan aikuisen kanssa, niin olen just sua varten! Whatsappi toimii myös vallan mainiosti. :) Moikataan, kun tavataan!