Hae iltapäivätoimintaan Wilma-järjestelmän kautta

Hakuaika lukuvuodelle 2024-2025 on 28.3.-30.4.2024. Tulevat 1. ja 2. vuosiluokan oppilaat ja tätä vanhemmat erityisen tuen päätöksen oppilaat, jotka hakevat hakuaikana ja joilla ei ole huoltajaa kotona koulun jälkeen, saavat paikan alkavan lukuvuoden iltapäivätoimintaan. Iltapäivätoimintaan voi hakea myös ympäri vuoden, mutta emme voi taata paikkaa kaikille niille, jotka hakevat hakuajan ulkopuolella.

Huoltaja on saanut tammikuussa oppivelvollisuusilmoituksen mukana ohjeet Wilmaan kirjautumiseksi. Luomallaan Wilman käyttäjätunnuksella huoltaja on ilmoittanut lapsen kouluun ja samalla tunnuksella haetaan iltapäivätoimintaan.

Jos käyttäjätunnuksen luomisessa on ongelmia, ota yhteys Vantaa-infon palvelupisteeseen, lapsesi kouluun tai osoitteeseen primuswilmatuki@vantaa.fi. Löydät apua Wilman käyttöön myös täältä.

1. Kirjaudu​​​​​ käyttäjätunnuksellasi WilmaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä selaimen kautta.
  2. Valitse yläpalkista Hakemukset ja päätökset.
  3. Valitse Tee uusi hakemus.
  4. Valitse Hakemus iltapäivätoimintaan.

Jos tarvitset apua (esimerkiksi Wilman käyttämisessä), kun haet iltapäivätoimintaan, voit mennä Vantaa-infon palvelupisteeseen. Vantaa-infossa sinua neuvotaaan Wilmaan kirjautumisessa, hakemuksen täyttämisessä ja hakemuksen lähettämisessä.

Löydät apua Wilman käyttöön myös täältä.

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä myös Vantaan iltapäivätoimintaan: iltapaivatoiminta@vantaa.fi.

Tarvittaessa voit hakea iltapäivätoimintaan myös tulostettavalla hakulomakkeella:

Hakemus iltapäivätoimintaan (531155)(pdf, 136.85 KB)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähetä hakulomake postitse osoitteeseen:
Kasvatus ja oppiminen, iltapäivätoiminta
PL 1500
01030 Vantaan kaupunki

tai sähköpostin liitteenä: iltapaivatoiminta@vantaa.fi.

Sähköinen päätös julkaistaan WilmassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä 3.6.2024. Löydät päätöksen kohdasta Hakemukset ja päätökset, kun kirjaudut WilmaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä selaimen kautta. Jos olet valinnut paperisen päätöksen, se lähetetään lapsen kotiosoitteeseen kesäkuun toisella viikolla.

Iltapäivätoiminnan paikoista ei voida antaa väliaikatietoja.

Iltapäivätoiminnan asiakasmaksut ja maksuhuojennus

Iltapäivätoiminta on maksullista. Huoltajilta laskutetaan kuukausittainen kiinteä asiakasmaksu.

Iltapäivätoiminnassa tarjotaan päivittäin maksuton välipala ja kaikki toimintaan osallistuvat oppilaat ovat tapaturmavakuutettuja.

Tikkurilan seurakunnan iltapäiväkerhopaikat ja yhteystiedot:

Ilolan iltapäiväkerho, Soittajankuja 1

Puhelinnumerot kerhonohjaajille: