Yhteisvastuukeräys 2024 Vantaankosken seurakunnassa

Vuoden 2024 Yhteisvastuukeräys auttaa yksinäisiä tai syrjäytymisvaarassa olevia nuoria kohti valoisampaa tulevaisuutta.

Teinityttö istuu käsi poskella tuijottamassa kännykkää. Selän takana kaksi nuorta juttelee keskenään.

Näin voit lahjoittaa - monta helppoa tapaa

Käyttämällä näitä lahjoitustapoja, lahjasi ohjautuu keräykselle Vantaankosken seurakunnan kautta ja 10 % lahjastasi käytetään oman alueen ihmisten hyväksi.

1) MobilePay 63098 (Vantaankosken seurakunta)

2) Verkkolahjoitussivu - Klikkaa tästä

3) Tilisiirto

Keräyksen valtakunnalliset tilinumerot:

• Nordea FI16 2089 1800 0067 75
  • Pohjola-Pankki FI14 5000 0120 2362 28
  • Aktia FI82 4055 0010 4148 41

Vantaankosken seurakunnan viitenumero 308621

4) Osallistu tapahtumiin

Katso listaus sivun alalaidasta.

Kiitos avustasi!

Ugandalaisia nuoria koululuokassa. Tyttö keskellä katsoo vakavana suoraan kameraan.

Neulo Yhteisvastuusukat

Vaivaako neuloosi? Neulo sydämelliset sukat.

Sukkaohjeen löydät tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (pdf)

Kuva ja sukkaohje Outi Kivistö.

Vantaankosken seurakunnan keräysvastaava

Vantaankosken seurakunta

Olen Auli, Kivistön alueen diakoni. Vantaankosken seurakunnassa olen työskennellyt jo melkein parikymmentä vuotta eri työtehtävissä. Diakoniatyö on upea duuni! Saan kulkea ihmisten rinnalla hetken matkaa heidän arjessaan. Olla kuuntelijana ja näköalojen antajana.

Vuonna 2024 Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla.

Kotimaassa tuotot ohjataan HelsinkiMission ja Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien kautta yksinäisille nuorille.

Puolet Suomeen kohdistetuista keräystuotoista jää paikallisseurakunnille nuorten tukemiseksi keräysteeman mukaan sekä seurakuntien auttamistyöhön.

Maailman katastrofialueilla Kirkon Ulkomaanapu (KUA) auttaa esimerkiksi mahdollistamalla lasten ja nuorten koulunkäyntiä sekä ammatillista koulutusta. KUA tekee työtä Ugandassa kuudella pakolaisasutusalueella.

► Lue lisää Yhteisvastuukeräyksen verkkosivuilta - klikkaa tästä

Yhteisvastuu on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon vuosittainen hyväntekeväisyyskeräys ja välittämisen kansanliike.

Keräys auttaa hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

#yhteisvastuu2024

Keräysluvat RA/2020/639 ja ÅLR/2023/7525 /  Kirkkopalvelut