Ota rohkeasti yhteyttä kaikissa sinua mietityttävissä asioissa

Työntekijämme tavoitat puhelimitse, tekstiviestillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja somen kautta.

Yhteiset kanavat:

terhi.viljanen@evl.fi

vastaava nuorisotyönohjaaja
01301 Vantaa

Tavoitat minut myös WhatsAppissa.

Olen Tikkurilan seurakunnassa vastaavana nuorisotyönohjaajana. Työhöni kuuluu palvelukokonaisuuden Varhaisnuoret - Nuoret aikuiset toiminnan koordinoiminen ja lähiesimiestehtävät. Käytännössä osallistun myös rippikouluihin, hieman ryhmänohjaajakoulutuksiin, kouluikäisten sekä nuorten aikuisten toimintaan.

Tapaan työssäni paljon verkostojen kautta alueella nuorten parissa työskenteleviä ihmisiä. Ota rohkeasti yhteyttä!

nuorisosihteeri
01301 Vantaa

Tavoitat minut myös WhatsAppissa.

Olen ollut vuodesta 1996 lähtien töissä tässä seurakunnassa. Työnkuvaani kuuluu rippikouluvuoden koordinointi. Minua näkee myös Tikkurilan isoskoulutuksissa sekä itse ripareilla.

Pidän työssäni siitä, että saan olla paljon tekemisissä sekä nuorten että heidän perheidensä kanssa. Ota rohkeasti yhteyttä, moikataan, kun nähdään!

Rippikoulupappi
Tikkurilan seurakunta

Moi! Olen Sari ja olen Tikkurilan seurakunnan rippikoulupappi. Rippikoulu on muuten ihmisen elämän parasta aikaa! Voit olla minuun yhteydessä mihin tahansa rippikouluun liittyvässä asiassa.

Rippikouluhommien lisäksi työhöni kuuluu myös muut papin työt kasteista ja häistä hautajaisiin ja jumalanpalveluksiin.

Papin työssä minulle on tärkeää kohdata ja kuunnella. Aivan jokainen meistä on Jumalan luoma ihme ja sellaisenaan tärkeä ja arvokas. Tahdon myös, että jokaisella on tilaa seurakunnassa.

Vapaa-ajallani rentoudun perheen, neulomisen, kahvittelun ja populaarikulttuurin parissa. Saatat ehkä nähdä minut usein myös Tikkurilan kirkolla kahvikuppi kädessä ja neulontatyö kassista pilkistäen.

Nuorten aikuisten pappi
01301 Vantaa

Olen Tiksin seurakunnan nuorten aikuisten pappi. Se tarkoittaa, että voidaan törmätä nuorten aikuisten leireillä ja muussa toiminnassa, mutta myös, festareilla tai baarissa ja tietenkin ihan jumalanpalveluksissa ja toimituksissakin. Jos nähdään niin tule juttelemaan :).

Tiksissä olen ollut töissä pappina vuodesta 2015 ja jo sitä ennen isosena, kesäteologina ja vaikka missä muussakin hommassa. Sydämeltäni ja taustaltani olen vahvasti itävantaalainen ja on mahtavaa saada tehdä töitä juuri täällä.

Vastaan myös Tikkurilan seurakunnan aikuisrippikoulusta eli jos kirkkoon liittyminen tuntuu ajankohtaiselta ja ripari on vielä käymättä, ota yhteyttä.

Lue lisää nuorten aikuisten toiminnasta tästä.

Instagram: terhi_v

Pappi
Tikkurilan seurakunta

Työskentelen Tikkurilassa partiolaisten, koululaisten ja alakouluikäisten pappina.

Pappina olen toiminut keväästä 2022. Asun Vantaalla ja minuun voi törmätä esimerkiksi koirapuistossa tai kassajonossa Tikkurilan alueella. Viihdyn hevosen selässä ja kirpputoreilla vapaa-ajallani. Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet läpileikkaavat arvoni niin arjessa kuin työelämässä. Minulle on etuoikeus päästä olemaan mukana ihmisten elämän taitekohdissa niin ilossa kuin surussa.

Palvelen mielelläni suomeksi ja englanniksi.

You can contact me also in English.