Lähetystyötä eivät tee vain lähetystyöntekijät. Jokainen seurakuntalainen voi olla mukana lähetystyössä tukemalla lähettien työtä ja rukoilemalla heidän työnsä puolesta.

Kevät 2024

Tältä sivulta löydät tietoa seurakuntamme lähetystyöstä. Kaikkien järjestettävien tilaisuuksien tiedot löytyvät tapahtumakalenteristamme.

Lähetysrengas

Renkaaseen liittyminen ei maksa mitään. Saat kuulumisia kirjeenä tai sähköpostilla muutaman kerran vuodessa. Lähetysrenkaaseen liittyäksesi, ota yhteyttä lähetyssihteeriin.

Postimerkki- ja postikorttikolehti

Hämeenkylän kirkon aulassa on keräyslaatikko postimerkeille ja -korteille lähetystyön tukemiseksi. Ohje: Jätä postimerkin ympärille taustaa noin sentin verran. Laita postikortit laatikkoon kokonaisina.

Lähetyspiirit

Pähkinärinteen lähetyspiiri kokoontuu joka toinen keskiviikko klo 18, 17.1. alkaen Cafe Pähkinässä, Lammaskuja 2 A.

Kenian-lähetyspiiri joka toinen torstai klo 11, 11.1. alkaen Vapaalan seurakuntatalolla, Ilpolankuja 2.

Lähetyspiireissä vierailijat kertovat kokemuksiaan lähetystyöstä. Piirit järjestävät myös muutaman kerran vuodessa myyjäiset lähetystyön tukemiseksi.

Nimikkolähetit

Voit lukea seurakuntamme nimikkoläheteistä täältä.