Surussa

Oletko menettänyt läheisesi?

Sururyhmät

Sururyhmä on tarkoitettu sinulle, joka kannat surua läheisen ihmisen kuoleman vuoksi. Ryhmässä on mahdollisuus keskustella ja jakaa kokemuksia toisten surevien kanssa, muistella edesmennyttä läheistään sekä etsiä lohtua omaan menetyksen jälkeiseen elämäntilanteeseen.

Sururyhmään osallistuminen on suositeltavaa, kun läheisen kuolemasta on kulunut ainakin muutama kuukausi. Ryhmä kokoontuu viisi kertaa ja sitä ohjaavat seurakunnan työntekijät. Osallistuminen on maksutonta eikä edellytä kirkkoon kuulumista.

Lisätiedot: Tiina László, tiina.laszlo@evl.fi, p. 050 326 2631

Mikäli et voi osallistua sururyhmään, mutta haluat keskustella menetyksestäsi luottamuksellisesti, voit ottaa yhteyttä

Miten surun kanssa voi elääLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Suru on tunne, joka syntyy kun ihminen menettää jotain elämässä itselle tärkeää.

Surun voi aiheuttaa esimerkiksi läheisen ihmisen kuolema tai vaikka avioero.

► Lue lisää tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Johtava diakoniatyöntekijä ja pappi
Vantaankosken seurakunta

Toimin Vantaankosken seurakunnassa johtavana diakoniatyöntekijänä ja pappina. Työssäni parasta on ihmiset.