► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Terho Kettunen

Varhaisnuorisotyö

Korson seurakunta

Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Moi, olen vielä nuori mies, eli vasta 49,9-vuotias tätä esittelyä kirjoittaessani. Olen työskennellyt jo reilut 20 vuotta Korson seurakunnassa nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä eli kouluikäisten parissa. Näin viime lauantaina kaksi aikuista perheenisää, jotka hihkaisivat: "Hei katso, Terho!" Jäimme juttelemaan. Nämä kaksi pitkää partaista miestä kertoivat silmät palaen olleensa ohjaamassani sählykerhossa nuorena. Toisen miehen poika on kuulemma tälläkin hetkellä seurakuntamme aktiivinen kerholainen ja leiriläinen. Seurakunta- ja kerhoelämä siis periytyy isältä pojalle.

Itse olen aktiivinen urheilija edelleen. Olen kilpaillut aikanani painissa ja salibandyssä, ja nytkin sporttaan ikämiehissä terveydentilan ja kiireiden niin salliessa. Olen perheellinen ja meillä asustaa ja ruokailee vielä tällä hetkellä kolme pian aikuista lasta.

Terho Kettunen