► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Tuula Vanhanen

Nuorisotyönohjaaja

Hämeenkylän seurakunta

Auratie 3
01630 Vantaa

Johtava nuorisotyönohjaaja, nuoret aikuiset.

Olen nuorisotyönohjaaja ja pääosin teen työtä rippikoululaisten ja sitä vanhempien nuorten parissa. Rippikouluja on tullut käytyä kohta sata ja edelleen ne ovat helmiä tässä työssä. Lasten ja nuorten kanssa työskentely vie mukanaan ja on suora ikkuna katsoa tulevaisuuteen. Koulujen päivänavaukset, isokoulu ja nuorten avoimet ovat keskeisiä työjuttujani viikossa.

Vapaa-ajalla lueskelen, ulkoilen ja pelaan lautapelejä.

Teen töitä hyvässä ja idearikkaassa nuorisotyön tiimissä mukavien työkavereiden kanssa.

Nuorisotyö on ajan antamista nuorille. Nuorilla on seurakunnassa turvallinen paikka ja mahdollisuus löytää itsestään omia vahvuuksiaan elämää varten ja luottamusta siihen, että Taivaan Isä  johdattaa jokaista kulkijaa.

Tuula Vanhanen