► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Ritva Holma

Kanttori

Vantaankosken seurakunta

Aloitin kanttorin työni Vantaankosken seurakunnassa vuonna 1993. Laulupajan perustin vuonna 2001 ja johdin sitä kevääseen 2017 asti.

Työtehtäviini kuuluu messujen ja toimitusten musiikeista vastaaminen. Kesäkuussa 2023 suoritin Laulun B-tutkinnon Metropoliassa Helsingissä. Laulaminen on minulle erityisen tärkeää!

Kantaattikuoro harjoittelee torstai-iltaisin klo 18.30-20 Myyrmäen Virtakirkolla osoitteessa Rajatorpantie 8. Kysy rohkeasti minulta, jos haluat mukaan laulamaan!  Kaikkiin kuoron ääniryhmiin voidaan ottaa lisää laulajia.

Kanttorin työhöni kuuluu monenlaista tiimityötä, kokouksia ja messujen nettipäivityksistä huolehtimista. Yhteistyö seurakuntalaisten kanssa on antoisaa myös.

Vastaan seurakuntamme soittimiin liittyvistä asioista. Tilaan niille tarvittavat viritykset ja huollot.

Minuun voit ottaa yhteyttä myös silloin, jos haluat messuun musisoimaan eri soittimilla tai laulaen. Sävellän ja sovitan mielelläni hengellistä musiikkia. Olen luonteeltani avoin, iloinen ja sosiaalinen; minun kanssani saat tulla juttelemaan musiikista ja muustakin.

Vapaa-ajalla nautin yhdessäolosta perheeni ja ystävieni kanssa. Välillä luonnon helmassa Turun saaristossa, välillä kotoisasti Nurmijärven maalaisidyllissä...soittelen ja laulelen, kun siltä tuntuu:)

Ritva Holma