► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Antti Isopahkala

Pappi

Vantaankosken seurakunta

Varhaiskasvatus- ja perhetyö

Olen toiminut pappina Vantaankoskella vuodesta 2012 lähtien.

Papin työssä koen että parasta on ihmisten kohtaaminen ja se kun pääsee jakamaan ihmisten elämän tärkeitä hetkiä tai kulkemaan rinnalla vaikeina aikoina. Pappina onkin ainutlaatuinen mahdollisuus tavata erilaisia ihmisiä kirjaimellisesti vauvasta vaariin. Kirkollisissa toimituksissa on mielestäni erityisen tärkeää yhteinen suunnittelu.

Olen itse syntyperäinen helsinkiläinen. Omaan perheeseeni kuuluu puolisoni sekä pieni poika. Harrastuksista lähellä sydäntäni ovat musiikki, elokuvat, kirjallisuus, liikunta sekä hyvä ruoka.

Kuulemani mukaan olen luonteeltani rento, helposti lähestyttävä ja huumorintajuinen. Ota siis rohkeasti yhteyttä!

Antti Isopahkala