► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Tiina Kangas

Hallintosihteeri

Vantaankosken seurakunta

Rajatorpantie 8 (PL 13)
01600 Vantaa

Olen työskennellyt hallintosihteerinä Vantaankosken seurakunnassa vuodesta 2016.

Työnkuvaani kuuluu mm. seurakunnanneuvoston, ohjausryhmän, taloustyöryhmän, työkokousten ym. sihteeriys ja toimeenpanotehtävät, henkilöstöhallinnollisia tehtäviä, talousarvion sekä toiminta- ja taloussuunnitelman ja toimintakertomuksen kokoaminen yhdessä kirkkoherran kanssa, talousarvion toteuman seuranta ja tiedotus työaloille, talouteen liittyvien asioiden neuvonta, eri ohjelmistojen pääkäyttäjyys, toiminta asuntovastaavan tukena Vantaankosken srk:n omistuksessa olevien asuntojen hallinnoinnissa, arkistovastaavuus jne.

Työni koostuu pitkälti paperitöistä mutta kohtaan myös työntekijöitä, sidosryhmiä ja seurakuntalaisia kokous- ja tiimitöiden sekä neuvontatyön tiimoilta. Seurakuntaneuvoston sihteeriys avaa näkökentän ja konkreettisemman kosketuspinnan seurakunnan ja seurakuntalaisten asioiden pariin sekä kohtaamisiin. Iloitsen työni monipuolisuudesta ja annista. Olen kiitollinen siitä, että saan olla osa tätä yhteisöä ja tehdä työtä tärkeiden ihmisläheisten asioiden parissa.

Tiina Kangas