► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Tarja Korpela

Johtava kasvatustyön pastori, aikuiskasvatus, työnohjaus, retriitit ja hiljaisuuden viljely

Seurakuntatyön erityispalvelut
(09) 83061 Vaihde

Asemakatu 12a
01300 Vantaa

Tavoitettavissa parhaiten klo 9-16 arkisin.

Tuen ja koordinoin Vantaan seurakuntien vapaaehtois- ja aikuistyötä järjestämällä neuvotteluja, suunnittelemalla ja toteuttamalla koulutuksia ja virkistystapahtumia yhdessä työntekijöiden kanssa.

Pidän huolta, että vantaalaisille on tarjolla hiljaisuuden retriittejä ja hiljaisuuden tapahtumia ympäri vuoden.

Koordioin seurakuntien työnohjausta ja olen työnohjaajana käytettävissä seurakuntien työntekijöiden ja vapaaehtoisten työnohjaukseen( yksilöt sekä ryhmät), sielunhoitoon ja hengelliseen ohjaukseen.

Olen kiinnostunut ihmisen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistämisestä ja hengellisyyden ja henkisyyden kysymyksistä arjen keskellä. Tätä haluan edistää toimimalla eri verkostoissa.

Minut tavoitat parhaiten arkisin klo 9-16. Jättämällä viestin puhelimen vastaajaan tai sähköpostitse löydämme toisemme varmasti.

Tarja Korpela