► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Miika Koistinen

Seurakuntapastori

Hämeenkylän seurakunta

Auratie 3
01630 Vantaa

Virkavapaalla 31.5. asti

Olen vain nöyrä pastorin alku. Saan hoitaa rippikoulupastorin tehtävää Hämeenkylän ihanassa seurakunnassa. Alkujaan tulen tuolta luvatusta muasta, Savosta. Tarkoitukseni on tuoda lupsakkuutta tänne etelän vilskeen keskelle. Ja siitähän kristinuskossakin on kyse: ilosanomasta! Ilosanoma siitä, mitä Jumala on tehnyt puolestamme Jeesuksen ristintyöllä, ja kuinka paljon Hän rakastaa meitä ja kutsuu yhteyteensä.

Intohimojani ovat musiikki ja apologetiikka. Musisoida tykkään yksin ja yhdessä ja jos haluat mukaan bändiin soittamaan eri tapahtumiin, niin ole rohkeasti yhteydessä! Apologetiikka sen sijaan on kristinuskon puolustamista filosofisin, historiallisin ja tieteellisin argumentein. Mikään ei ole niin ihanaa kuin hyvä keskustelu maailmankatsomusten välillä.

Käy tsekkaamassa mun apologiakanava Kiviä kengässä somesta!

Löytyy YoutubestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, TiktokistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Instagramista ja WordpressistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Miika Koistinen