► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Mark Saba

Pappi, kansainvälinen työ

Vantaankosken seurakunta

Olen Mark Saba, pappina olen toiminut vuodesta 2001. Olen ihan tavallinen mies, vilkas ja huumorintajuinen. Tykkään urheilusta, varsinkin uimisesta, jalkapallosta ja lentopallosta. Olen kansainvälinen ja sosiaalinen ihminen. Arvostan ystävyydessä lojaalisuutta. Olen pitkäaikainen ystävä, eli ystävät ovat säilyneet jopa lapsesta saakka.

Olen lapsesta asti käynyt kirkossa. Kristillisyys on osa omaa identiteettiäni.

Olen kekseliäs ja pidän ruoanlaitoista. Kivointa on istua Välimeren rannalla ja nauttia kirja kädessä kuunnellen Välimeren ääniä. Talvella kivointa on istua kotisohvalla, kirja kädessä, katsoa telkkarista joko urheilua tai dekkaria. Tulevaisuuden toiveeni on tehdä maailmanympärysmatka.

Mark Saba