► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Johanna Jakonen

seurakuntapastori

Tikkurilan seurakunta

PL 69
01301 Vantaa

Olen täällä Tikkurilassa lasten ja perheiden pappi, mutta tapaan työssäni kaiken ikäisiä ihmisiä. Papin työssä pidän erityisesti kirkollisista toimituksista, on hienoa olla mukana ja saada palvella ihmisten elämän tärkeissä taitekohdissa. Tykkään työstäni ja ihmisten kohtaamisesta tosi paljon.

Olen aiemmin työskennellyt sisustusalalla, ja se on minulle edelleen rakas harrastus. Kirkon työ kuitenkin vei mukanaan ja on ollut hienoa seurata omaa kutsumustaan.  Vantaalaisena iloitsen siitä, että saan tehdä työtäni juuri nimenomaan Tikkurilan seurakunnassa, jonne minut vuonna 2014 vihittiin papiksi.
Työni vastapainoksi tykkään liikkua luonnossa ja tehdä käsillä. Neulepuikot kilisevät niin kokouksissa kuin vapaallakin. Ehkä tästä käsityöinnostuksesta voisi kehittää työhönkin jonkin kivan jutun!

Lue lapsille ja perheille suunnatusta toiminnasta lisää tästä

Johanna Jakonen