► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Annaelina Mäkilampi

Seurakuntapastori

Tikkurilan seurakunta

Olen Tikkurilan seurakunnan diakoniapappi. Yleisten papin tehtävien lisäksi vastuullani on erityisesti sururyhmien koordinoiminen ja ohjaaminen. Minuun voit olla yhteydessä myös silloin, kun haluat keskustella kahden kesken omasta elämästäsi. Kohtaan sinut hyväksyvästi ja arvostavasti.

Haluan rakentaa yhdenvertaista, oikeudenmukaista ja turvallista seurakuntaa, jossa ihan jokainen tuntee olonsa tervetulleeksi sellaisena kuin on. On suuri lahja, että saan pappina kulkea mukana elämän merkittävissä hetkissä.

Rentoudun hyvien keskustelujen ja kahvikupillisten äärellä. Nautin myös tanssimisesta, erityisesti salsa ja latinalaistanssit pistävät liikkeelle kehon sekä mielen.

Annaelina Mäkilampi