► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Terje Kukk

kanttori

Tikkurilan seurakunta

PL 69
01301 Vantaa

Tein kanttorin töitä jo Tallinnassa ennen Suomeen tuloa 13 vuoden ajan. Tikkurilassakin olen ehtinyt olla jo yli 20 vuotta. Välissä olen työskennellyt jaksoja kanttorina Lontoossa Suomen merimieskirkolla ja Kyproksella sekä Turkissa.

Työalueitani ovat erityisesti kuorot, lapset ja nuoret , mikä sopiikin hyvin, sillä olen 5 lapsen äiti ja 14 lapsen mummi. Jos tarvitaan pianistia, on myös se minun alaani.

Musiikki on ollut aina tärkeää minulle ja olen onnellinen ihminen, kun saan sekä harrastaa että tehdä työtä saman asian parissa. Laulan työn ulkopuolellakin kahdessa kuorossa.  Kanttorin työ kattaa koko ihmisen elinkaaren. Parasta työssä ovat ihmiset!

Olen koulutukselta myös ravintolakokki. Ruuan laittaminen, leipominen ja tarjoilu eivät tuota ongelmia–ja on niitä taitoja jopa työssäkin tarvittu. Harrastan kaikkea käsillä tekemistä (askartelua, tuunamista, maalamista,sisustamista ym.) Myös matkustaminen on intohimoni. Vierivä kivi ei tunnetusti sammaloidu.

Lue lisää Tikkurilan serakunnan kuoroista täältä.