Yhteisvastuugolf

Seuraava Yhteisvastuugolf pelataan Keimola Golfissa Vantaalla maanantaina 27.5.2024. Tapahtuman tuotto lahjoitetaan Yhteisvastuukeräykseen.

Yhteisvastuugolf on hyväntuulinen hyvän tekemisen päivä.

Vuoden 2024 Yhteisvastuukeräys auttaa nuoria, jotka kokevat yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, kohti valoisampaa tulevaisuutta Suomessa ja maailmalla.

AIKA JA PAIKKA
Ma 27.5.2024, Keimola Golf, Vantaa

MITÄ JA KENELLE
Pelataan Parasta palloa, kahden pelaajan joukkueessa. Kilpailu on avoin kaikille Green Cardin omistajille.

KILPAILUMAKSU
Tapahtuman tuotto lahjoitetaan Yhteisvastuukeräykselle. Yrityssarjan osallistumismaksu on 350 euroa hengeltä ja 700 euroa joukkueelta. Yksityissarjan osallistumismaksu on 85 euroa hengeltä (yhdistelmäjoukkueissa) ja 170 euroa joukkueelta. Hinta sisältää päivän ruokatarjoilun. Jos ilmoittunut joukkue tai henkilö estyy saapumasta tapahtumaan, osallistumismaksua ei palauteta. Yksityissarjan osallistumismaksu on mahdollista maksaa myös paikan päällä.

MAINOSVARAUS
Hankkimalla mainospaikan golftapahtumasta varmistat yrityksesi näkyvyyden hyvän asian puolesta. Mainostilan hankkiminen ei edellytä joukkueen osallistumista kilpailuun. Mainostila sisältää mahdollisuuden esim. banderolliin, väylälippuun, -tauluun tai pohjakuppiin. Mainostilan varaaja vastaa mainosten toimituksista kentälle.

Mainokset klubialueella: 250 euroa
Mainokset väylillä: 100 euroa

ILMOITTAUTUMISET JA MAINOSTILAVARAUKSET
Vahvista osallistumisesi ja varaa mainostilasi mahdollisimman pian, viimeistään 26.4.2024 mennessä, Helena Teerioja,
helena.teerioja@pp.inet.fi, puh. 0500 816765. Osallistumismaksu tulee olla maksettu 6.5.2024 mennessä Vantaankosken srk:n YV-tilille no: FI16 2089 1800 0067 75, viestikenttään ”V-koski_Golf-2024_maksajan nimi”. Ilmoita samalla omat tai joukkueesi tasoitukset, kotiseurat ja mahdolliset erikoisruokavaliot.

• 8.00 Ilmoittautuminen ja aamiainen
  • 8.30 Avaus: kaupunginjohtaja Pekka Timonen
  • Kilpailuinfo
  • 9.00 Yhteislähtö
  • 14.00 Ruokailu ja palkintojen jako

Lisätiedot: Helena Teerioja, helena.teerioja@pp.inet.fi, puh. 0500 816765

Yhteisvastuugolfin järjestää Vantaankosken seurakunta.

Yhteisvastuugolf FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

www.vantaanseurakunnat.fi/vantaankoskiLinkki avautuu uudessa välilehdessä