Tavikset

Tunnus/Slogan vaaleissa

Tavikset, hiljainen enemmistö.

Tavoitteet

• Rekolan seurakunta säilyy itsenäisenä seurakuntana. Seurakuntaa kehitetään niin, että ei jouduta uudestaan liitosneuvotteluihin.
  • Seuraavan kirkkoherran valitsee seurakunta - ei seurakuntaneuvosto.
  • Lähetystyö-/kansainvälisen työn sihteerin/tavoittavan työn tekijän viran perustaminen.
  • Uuden lähetystyöntekijän löytäminen oman seurakunnan jäsenistä.
  • Lisäksi odotamme, että yhdessä kehitetään Rekolan seurakuntaa jäsenistään aidosti välittäväksi seurakunnaksi ja pidetään huolta, että myös toiminnassa, tasapuolisesti, huomioidaan kaikki Rekolan seurakunnan alueella asuvat eri-ikäiset seurakuntalaiset.

Konkreettisia esimerkkejä, mitä ryhmä haluaa Vantaan seurakunnissa edistää seuraavalla nelivuotiskaudella

• Ryhmämme haluaa, että tavallisen seurakuntalaisen - taviksen - selkeä huomioiminen näkyy seurakuntien toiminnassa ja päätöksissä.
  • Jäsenkadon pysäyttäminen.
  • Toimenpideohjelma parantamaan seuraavien seurakuntavaalien (2022) äänestysaktiivisuutta.

Viime vaalikaudelta konkreettisia esimerkkejä, mitä asioita ryhmä ajoi/mitä toteutui

Uusi ryhmä. Emme ole olleet mukana päätöksenteossa.

// ]]>