Jesse Kaikuranta, Emma Salokoski Voices ja Elastinen – Tikkurilan kirkossa vierailee keväällä kiinnostavia nimiä

Koronarajoitusten päätyttyä Tikkurilan seurakunnan tuottama kevyen musiikin sarja jatkuu Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a). Kevään mittaan kuullaan niin Jesse Kaikurantaa, Emma Salokoski Voices -kuoroa kuin Elastista.

Jesse Kaikuranta hymyilee vienosti tummasävyisessä kuvassa.

Jesse Kaikuranta pe 18.3. klo 18

Kaikuranta teki läpimurtonsa kymmenen vuotta sitten ja juhlakiertueella mukana on jousiyhtye. Konserttiin osallistumalla voi samalla auttaa Ukrainan sotaa pakenevia perheitä. Jokaisesta myydystä lipusta tilitetään 10 euroa Kirkon Ulkomaanavulle, joka toimittaa hätäavun sodasta kärsiville ukrainalaisille yhdessä ACT Alliance -kumppaneidensa kanssa. Kodeistaan paenneet saavat hätäapuna muun muassa vettä, ruokaa ja suojaa. Konsertissa kuullaan läpileikkaus Kaikurannan urasta sekä suurimpia hittejä, muun muassa Vie mut kotiin ja Vielä täällä. Monisävyisen äänialan ja vähäeleisen tulkinnan omaava Kaikuranta työskentelee laulajauransa ohella laulunopettajana. Hän nousi julkisuuteen osallistuttuaan The Voice Of Finland -laulukilpailun ensimmäiselle tuotantokaudelle. Liput ennakkoon 20 e Holvi-verkkokaupasta tästä linkistä tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Pieni määrä lippuja on ostettavissa erikseen Tikkurilan aulan palvelupisteeltä niille henkilöille, joilla ei ole käytössään verkkokauppamahdollisuutta. Keräyslupa: RA/2019/723, voimassa 1.1.2020–31.12.2024.

Lisätiedot Kirkon Ulkomaanavun Ukraina-sivuilta

Emma Salokoski Voices pe 29.4. klo 18

Laulaja Emma Salokosken luotsaama Emma Salokoski Voices on lauluyhtye, kuoro ja kollektiivi, joka tekee musiikkia ennakkoluulottomasti ja genrerajoja rikkoen. Kuoro on tehnyt modernia kabareeta, soundpainting-improvisaatiota, tutkinut kuorolaulun ja musiikkiteknologian yhdistämistä ja esiintynyt hyvin monenlaisissa tilaisuuksissa. Tikkurilan kirkossa kuullaan ja nähdään Martina Roosin ohjaamaan konserttikokonaisuuteen pohjaava akustinen, kolmikielinen ohjelma. Uuden kirkon akustiikkaan peilaten se koostuu sekä vanhoista suosikkikappaleista että uusien sävellysten kantaesityksistä. Liput ennakkoon 20 e Holvi-verkkokaupasta tämän linkin kautta tai kirkon ovelta ennen konserttia. Pieni määrä lippuja on ostettavissa erikseen Tikkurilan aulan palvelupisteeltä henkilöille, joilla ei ole käytössään verkkokauppamahdollisuutta.

Emma Salokoski Voicesin juuret juontavat vuoden 2010 Kuorosota-ohjelmaan.  Pieni a cappella -naislauluyhtye on sittemmin kasvanut suuremmaksi kollektiiviksi, mutta edelleen porukan liimana toimivat yhteishenki, vertaistuki ja ystävyys.

Elastinen pe 20.5. klo 18

Hip hop -artisti ja tuottaja Elastinen esiintyy Tikkurilan kirkossa akustisen trion kanssa. Fintelligens-duossa uransa aloittanut räppäri on julkaissut kuusi sooloalbumia ja ollut Cheekin kanssa osa Profeetat-kokoonpanoa. Uusin platina-albumi Uusia Muistoi julkaistiin marraskuussa 2020, ja se sisältää tuplaplatina-hitit Supervoimii sekä Epäröimättä hetkeekään (feat. Jenni Vartiainen).

Elastisen konserttiliput tulevat myyntiin Holvi-verkkokauppaan 29.4. (tieto tarkentunut). Konsertin hyväntekeväisyyskohteena tulee olemaan nuorisotyö Tikkurilan seurakunnan alueella. Lisää tietoja tästäkin on tulossa lähempänä konserttia.

Mon Mar 07 16:54:00 EET 2022