Hakunilan 19. Musiikkiviikko järjestetään 6.–13.3.

Viikon ohjelmisto sisältää mm. Jepa Lambertin tähdittämän Sielukkaan illan, Senni Valtosen kanteleimprovisaatiota, jazzvirsiä, hiljaista rukouslaulua ja klassista laulu- ja pianomusiikkia. Viikon aloittaa pikkuväen muskarikirkko ja päättää jylhä barokkimessu.

Jepa Lambert.

Jepa Lambert. Kuva: Tero Ahonen.

Hakunilan musiikkiviikon järjestää Hakunilan seurakunta.

Musiikkiviikkoa järjestämässä on Hakunilan seurakunnan kanttori Sini Nikku, joka iloitsee viikolle kootusta runsaasta ja monipuolisesta ohjelmasta.

- Erityisen iloisia olemme tietysti siitä, että tänä vuonna voimme vuoden tauon jälkeen taas järjestää livekonsertteja. Olemme saaneet mukaan hienoja taiteilijoita!

Hakunilan musiikkiviikon tilaisuuksiin on vapaa pääsy. Ohjelmatuotoilla sekä kolehdeilla tuetaan Yhteisvastuukeräystä.

– Lahjoittaa voi helposti myös mobiilimaksulla tai netissä, Nikku kertoo.

Tänä vuonna keräysvaroin autetaan koronapandemian seurauksista kärsiviä lapsi ja nuoria Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

Hakunilan musiikkiviikon verkkosivu

2022-02-28 08:00:00.0