Vantaan hautausmaille haetaan kesätyöntekijöitä

Avoinna on reilut 30 paikkaa – Hakemukset tulee jättää viimeistään 28.2.

hautausmaantyo600px.jpg

Kuva: Liisa Toivonen.

Vantaan seurakuntayhtymän hautausmailla kesätyöpaikkoja on tarjolla.

Vantaan seurakuntien hautausmaille otetaan noin 35 kausityöntekijää, joista kuusi voi olla 16–17-vuotiaita. Hautausmailla on paljon konetöitä, ja niitä voivat tehdä vain täysi-ikäiset. Aiempi viher- ja puutarha-alan kokemus tai harrastus on eduksi.

Kesätyöntekijät huolehtivat Vantaan seurakuntien hautausmaista Ruskeasannalla ja Pyhän Laurin kirkon vieressä sijaitsevalla Helsingin pitäjän hautausmaalla. Ruskeasannan työntekijät huolehtivat myös pienemmistä Hämeenkylän ja Korson hautausmaista.

Töitä on tarjolla huhtikuun alusta lokakuun loppuun. Hakijat voivat esittää toiveen sopivasta ajasta, ja työsuhteiden kesto on pääasiassa 2–7 kuukautta. Alle 18-vuotiaat palkataan kesätyöhön kuukaudeksi.

- Vantaan seurakuntien hautausmailla on ollut ahkeria ja työstään pitäviä työntekijöitä. Palautekyselyiden mukaan työssä on viihdytty ja työilmapiiri on hyvä. Työhön saa kattavan perehdytyksen ja yhteistyö on sujunut mukavasti, kertoo hautaustoimen päällikkö Minna Aho.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään perjantaina 28.2. klo 15. Tehtävää haetaan ensisijaisesti täyttämällä sähköinen hakulomake, johon pääsee osoitteesta http://www.vantaanseurakunnat.fi/tyopaikat > Kirkon työpaikkatori.

Fri Jan 07 09:00:00 EET 2022