Osmo Ikosta kuullaan Tikkurilan kirkossa

Tikkurilan kirkon laulaja–lauluntekijä-artistivieraana on marraskuussa monilahjakas Osmo Ikonen.

Mustavalkoisessa kuvassa Ikonen katsoo vilkkangastakki yllään kameraan.

Liput konserttiin perjantaina 19.11. kello 18 maksavat 10 euroa ja ne voi ostaa ennakkoon Holvi-verkkokaupasta tästä linkistä. Konsertissa tullaan kuulemaan Ikosen omaa suomenkielistä ohjelmistoa.

Osmo Ikonen tunnetaan lämpimän laulusoundinsa ja soolouransa lisäksi monipuolisena instrumentalistina, Sunrise Avenue -yhtyeen soittajana ja musiikkituottajana sekä esimerkiksi palkitun SuomiLOVE -ohjelman solistina ja sovittajana. Hän toimii myös Voice of Finlandin ja Tähdet Tähdet -kilpailun multi-instrumentalistina.

Ikosen debyyttialbumi Stories From Within julkaistiin vuonna 2008, toinen albumi Heaven Or Hell Is Just State Of Mind vuonna 2010, ja 2015 ilmestyi hänen viimeisin englanninkielinen EP:nsä Let it out. Nykyään artisti on keskittynyt suomenkieliseen tuotantoon. Kesällä ilmestyi uusi levy Yhden miehen armeija.

Ikonen säveltää ja tuottaa musiikkia sekä soittaa ja laulaa useissa kokoonpanoissa. Selloa hän taituroi Emma-palkitussa Oddarrang-jazzyhtyeessä, bassoa soul/funk-yhtye The Northern Governorsin riveissä ja koskettimia Sunrise Avenuessa.

Konsertti on osa Tikkurilan kirkon avajaisvuoden tuotantoa.

2021-11-01 14:01:00.0