Hyvinvointipäiviä senioreille 4.–7.10.2021 Vantaan seurakunnissa

Tapahtumien ohjelmassa on tietoa muistisairauksista, liikunnasta ja ihmissuhteista.

Seniorien hyvinvointipäivien mainoskuva.

Seniorien hyvinvointipäivät järjestetään eri puolilla Vantaata seurakuntien tiloissa 4.–7.10.2021.

Hyvinvointipäivien ohjelmassa on käytännön vinkkejä omasta liikkumiskyvystä huolehtimiseen, neuvoja ihmissuhteiden hoitamiseen sekä vinkkejä muistisairauden kohtaamiseen ja siihen, kuinka muistisairaan läheisen hyvinvointia voidaan tukea.

Tapahtuma järjestetään
• Asolan seurakuntatalolla ma 4.10. klo 9–14 (Rekolan seurakunta)
• Myyrmäen Virtakirkossa ma 4.10. klo 11–16 (Vantaankosken seurakunta)
• Tikkurilan kirkossa ti 5.10. klo 11–14 ruotsiksi (Vanda svenska församling, Pensionärernas Må bra dagen)
• Hakunilan kirkossa ke 6.10. klo 9–14 (Hakunilan seurakunta)
• Tikkurilan kirkossa ke 6.10. klo 11–16 (Tikkurilan seurakunta)
• Hämeenkylän kirkossa to 7.10. klo 9–14 (Hämeenkylän seurakunta)
• Korson kirkossa to 7.10. klo 12–17 (Korson seurakunta)

Suomenkielisissä seurakunnissa on sama ohjelma.

Ruotsinkielisessä Vanda svenska församlingin tapahtumassa on oma ohjelma, joka löytyy tästä alempaa.

Tarkempia tietoja seniorien hyvinvointipäivien tapahtumista kirkkovantaalla.fi/seniorien-hyvinvointipäivätLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Hyvinvointipäiviin on ennakkoilmoittautuminen 27.9. mennessä järjestävän seurakunnan kirkkoherranvirastoon. Ohjelmaan sisältyy lounas ja kahvit. Osallistumismaksu on viisi euroa, ja se maksetaan käteisellä paikan päällä. Tapahtumissa noudatetaan voimassa olevia koronaohjeita. Maskin käyttöä suositellaan.

Wed Sep 15 13:23:14 EEST 2021