Samuli Putro esiintyy Tikkurilan kirkossa 3.9.

Laulaja-lauluntekijä Samuli Putro esiintyy Tikkurilan kirkossa kahdessa konsertissa perjantaina 3.9. klo 18 ja klo 20 - KONSERTIT OVAT LOPPUUNMYYDYT.

Samuli Putro.

Kuva: Aki Roukala

Putro on yksi Suomen tunnetuimpia ja seuratuimpia laulaja-lauluntekijöitä. Hän nousi tietoisuuteen alunperin Zen Café -yhtyeen laulajana. Putron seitsemäs sooloalbumin Keskellä kesää ilmestyi tämän vuoden helmikuussa. Sen tarinat kertovat vanhenemisesta, luopumisesta ja siitä, ettei elämästä ole ole kokonaista totuutta. Näitä tuokiokuvia kuullaan nyt Tikkurilan uuden kirkon konsertissa.

Konsertin kesto on n. 60 min. Kirkkotilassa saa voimassa olevien koronarajoitusten mukaan olla samanaikaisesti max 55 henkeä. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä. Lippu maksaa 10 euroa, ja niitä myydään Holvin lippukaupassa netissä.

Linkki Holvi-lippukauppaan: Samuli Putron konsertti klo 18 - LOPPUUNMYYTY

Linkki Holvi-lippukauppaan: Samuli Putron konsertti klo 20 - LOPPUUNMYYTY