Kesäkahviloita Asolassa, Korsossa ja Tikkurilassa

Seurakunnan kesäkahvilat tarjoavat mukavan kohtaamispaikan, jonne voi lähteä pistäytymään keskellä kesäpäivää.

Kaksi kahvikuppia pöydällä.

Kuva: Pixabay

Korso

Korson kirkon sisäpihalla (Merikotkantie 4) toimii kesäkahvila 21.6.–24.6. klo 10–14. Kahvilassa on tarjolla kesäisiä herkkuja ja jotain pientä ohjelmaa.

Asola

Kesäkahvila Asolan seurakuntatalon pihalla (Asolantie 6) on toiminnassa 27.7. saakka ma–to klo 10–14. Tarjolla on mukavaa yhdessäoloa ja lapsille pientä puuhaa. Hartaushetki pidetään klo 11. Kahvila on tarkoitettu aikuisille ja lapsille vanhempiensa seurassa. Voit tulla omalla aikataulullasi juomaan kupposen kahvia ja tapaamaan muita. Yhdessäolon lomassa on ohjelmaa pop-up-periaatteella.

Tikkurila/Dickursby

Vantaan ruotsinkielisen seurakunnan kesäkahvila. Sommarcafé för alla åldrar ti 22.6, 13.7 och 10.8 kl. 13 i Dickursby kyrka (Stationsvägen 12a). Kom och träffa oss på plats! Vanda svenska församling bjuder på kaffe med tilltugg. Kort andakt. Diakoniarbetarna medverkar.

Myös kirkkojen kahvilat palvelevat

Myös Kahvitupa LaurentiusLinkki avautuu uudessa välilehdessä Pyhän Laurin kirkolla ja Lauran KaffilaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Tikkurilan kirkolla palvelevat lähes koko kesän. Tarkista aukioloajat kahviloiden kotisivuilta. Voit lähteä vaikka pienelle kotiseuturetkelle kurkistamaan Tikkurilan uuteen kirkkoonLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai pääkaupunkiseudun vanhimpaan rakennukseen Pyhän Laurin kirkkoonLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Kirkon opas on paikalla ma klo 12–18 ja ti–pe klo 11–18.

2021-06-21 10:02:00.0