Uusi Sielunlataus.fi-sivusto kutsuu etsimään henkistä hyvinvointia luonnosta, joogasta ja podcasteista

Sielun latauspiste on uusi hyvinvointia korostava raikas sivusto, joka yhdistää hengellisyyden kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Nainen kävelee metsässä kuulokkeet korvillaan. Kuvassa teksti Sielun latauspiste.

Sivustoa ylläpitävät Vantaan evankelis-luterilaiset seurakunnat.

Sielun latauspisteestä löytyy mm. podcasteja, hiljaisuuden jooga -videoita, tietoa hiljaisista retriiteistä ja pieniä pyhiinvaellusreittejä vantaalaisessa ympäristössä ja luonnossa.

Sivustolta voi löytää itsellensä sopivan sielun lataustavan.

Podcasteissa vantaalaiset kertovat uskostaan

Sielu auki -podcastissa vantaalaiset kertovat suoraan ja rohkeasti uskostaan. Podcastin juontajana on pappi Kristiina Hyppölä. Jaksoissa kuullaan mm. entisen tosi-tv-tähden ja kirkon suntion tarinaa uskostaan, manipuloivasta karismaattisesta uskonnollisesta liikkeestä kohti armollisempaa hengellisyyttä kulkenutta miestä, uskostaan kertovaa modernia lestadiolaista ja pyhiinvaellusten suurkuluttajaa.

Retkireittejä Vantaalla

Sielun latauspisteet luonnossa ovat pieniä pyhiinvaellusreittejä Vantaan maisemissa. Reitit voi kulkea seuraamalla Google Maps -palveluun merkittyjä koordinaatteja. Reitin varrella on pysähdyspaikkoja, joissa voi pohdiskella palvelusta luettavien tekstien äärellä. Reittejä on tällä hetkellä kaksi, joista toinen sijoittuu Sipoonkorpeen ja toinen kulkee Vantaan länsilaidalta Linnaisista pitkin Vantaan vanhaa kirkkotietä Helsingin pitäjän kirkonkylään ja Pyhän Laurin keskiaikaiselle kirkolle.

Hiljaisuuden joogaa ja meditaatiota

Hiljaisuuden jooga pohjautuu joogaliikkeisiin sekä vanhaan kristilliseen mystiikan traditioon ja sanattomaan rukoukseen. Liikkeet on kehitetty perinteisen hathajoogan liikesarjoista kaikille sopiviksi. Sielun latauspiste -sivustolla voi perehtyä tähän joogan lajiin katsomalla videosarjan Askeleet hiljaisuuden joogaan. Lisää jooga- ja meditaatiovideoita on tulossa.

www.sielunlataus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-04-22 10:33:00.0