Lähetä kuva lempipaikastasi kotikulmilla – Seudun parhaat paikat esiin seurakunnan viestinnässä

Mikä on se paikka kotikulmillasi, joka ilahduttaa sinua joka kerta, kun näet sen? Lähimetsä, hieno graffiti, jokin kohta kauppareitilläsi vai maisema taloyhtiön pihapenkiltä? Vai jotain ihan muuta.

Nuori tyttö kuvaa kännykällä bussin ikkunasta

Vantaankosken seurakunta etsii kuvia länsivantaalaisten lempipaikoista omilta kotikulmiltaan. Paikoista, jotka ilahduttavat, lämmittävät sydäntä, virkistävät tai rauhoittavat. Tai jotka ovat rakkaita ihan siksi, että ne ovat omaa kotiseutua.

Kuvia käytettäisiin Vantaankosken seurakunnan viestinnässä: kausiesitteessä, verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Seurakunnan kausiesite 2021–2022 jaetaan Vantaankosken seurakuntalaisille elokuussa Kirkko ja kaupunki -lehden välissä.

Vantaankosken seurakuntaa ovat esimerkiksi Myyrmäki, Kaivoksela, Martinlaakso, Vantaanlaakso ja Kivistön suuralue.

Kuvia voi lähettää pe 14.5. mennessä sähköpostiosoitteeseen vantaankoskenseurakunta@gmail.com. Kuvien mukana tulee lähettää omat yhteystiedot ja tieto, missä kuvan esittämä paikka on. Voit myös kertoa, miksi paikka on sinulle tärkeä.

Lue tarkemmat säännöt huolellisesti alempaa.

Kuvia lähettäneiden kesken arvomme yllätyspalkintoja.

Säännöt

Lähettämällä kuvan sähköpostiosoitteeseen vantaankoskenseurakunta@gmail.com annat luvan kuvan julkaisuun Vantaankosken seurakunnan esitteissä, verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa.

Vantaankosken seurakunta valitsee julkaistavat kuvat. Seurakunta voi päättää myös olla julkaisematta kuvia. Seurakunnalla on oikeus rajata ja laadullisesti käsitellä kuvaa tarvittaessa käytön edellyttämällä tavalla.

Kuvien julkaisemisesta ei makseta korvausta. Kuvan ottaja mainitaan kuvien julkaisun yhteydessä. Jos kuvan ottaja ei halua koko nimeään julkaistavaksi kuvan yhteydessä, se voidaan julkaista etunimellä ja sukunimen alkukirjaimella. Seurakunnalla on kuitenkin oltava tiedossa kuvan ottajan oikea nimi ja yhteystiedot.

Kuvan lähettäjä vakuuttaa, että hänellä on kaikki tarvittavat oikeudet lähettämäänsä kuvaan ja oikeus luovuttaa kuva seurakunnalle. Lähettäjä luovuttaa seurakunnalle kuvan vapaan ja ajallisesti rajoittamattoman käyttö- ja uudelleenjulkaisuoikeuden mainituissa jakelukanavissa ja käyttötarkoituksissa. Kuvan tekijänoikeudet jäävät sen lähettäjälle.

Mikäli kuva ei ole otettu julkisella paikalla, on lähettäjällä oltava suostumus kuvan julkaisuun kaikilta kuvassa esiintyviltä henkilöiltä, alaikäisiltä myös huoltajan suostumus.

Lisätietoa kuviin liittyvistä tekijänoikeuksista löydät osoitteesta www.kuvasto.fi.

2021-04-20 14:40:33.0