Venäjänkielinen raamattupiiri aloittaa Vantaalla

Venäjänkielinen raamattupiiri aloittaa Länsimäen kirkolla keskiviikkona 9.9.

Anzhelika Khimich ja pastori Anna Lewing.

Anzhelika Khimich (vas.) on innoissaan, kun Helsingin seurakuntien venäjänkielisen työn pappi Anna Lewing alkaa vetää Vantaalla venäjänkielistä raamattupiiriä.

Ohjelmassa on keskustelua, kysymyksiä ja yhteistä pohdiskelua Raamatun ja teekupin äärellä. Piiri kokoontuu Länsimäen kirkolla (Kerokuja 9) joka toinen keskiviikko klo 18-20.  Ensimmäinen kerta on 9.9.2020. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet, kirkkokuntaan tai uskomukseen katsomatta. Käyttökielenä on venäjä. Raamattupiiriä ohjaa Helsingin seurakuntien venäjänkielisen työn pappi Anna Lewing.

Venäjää puhuvat ovat Vantaan suurin ulkomailta muuttaneiden kaupunkilaisten kieliryhmä viroa puhuvien ohella.

Venäjänkielinen seurakunta­yhteisö on auttanut kotoutumisessa Hakunilassa asuvaa Anzhelika Khimichiä. Kohta hän voi osallistua omalla äidinkielellä pidettävään raamattupiiriin kotikulmillaan.

Lue Kirkko ja kaupunki -lehdestä juttu, jossa kerrotaan Khimichin kokemuksista, venäjänkielisestä seurakuntayhteisöstä ja venäjänkielisten parissa työtä tekevän Anna Lewingin ajatuksista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätiedot venäjänkielisestä aamattupiiristä: Anna Lewing, puh. 050 380 1175, anna.lewing@evl.fi

Mon Aug 31 12:00:15 EEST 2020