Vantaan seurakuntien perheneuvontaan voi nyt varata ajan netissä

Ihmisen kädet näppäimistöllä.

Vantaan perheneuvontaan on nyt mahdollista varata aika suoraan nettiajanvarauksen kautta.

Tähän saakka ajanvaraus perheneuvontaan on tehty puhelimitse. Nyt on avattu mahdollisuus varata aika kätevästi verkossa.

Perheneuvojan kanssa voi tulla keskustelemaan mistä tahansa omaan elämään liittyvästä parisuhteen tai perhe-elämän kysymyksestä. Perheneuvonnassa mietitään, miten henkilökohtaista jaksamista ja parisuhteen hyvinvointia voisi edistää.

Ilmoittautumisen yhteydessä valitaan, tavataanko perheneuvojaa etäyhteyksin vai kasvotusten. Tapaamiseen voi tulla juuri sillä kokoonpanolla, joka tuntuu itselle tarkoituksenmukaiselta – yksin, puolison tai perheen kanssa. Palvelu on luottamuksellista, maksutonta ja tarkoitettu kaikille vantaalaisille.

Verkossa varattava perheneuvonta on luonteeltaan lyhytkestoista. Perheneuvojan kanssa tehtävän arvion perusteella perheneuvontaa voidaan jatkaa enintään viiden tapaamisen verran.

Ajanvaraukseen pääsee osoitteessa: https://www.vantaanseurakunnat.fi/info-ja-asiointi/verkkoasiointiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Mon Aug 03 11:16:00 EEST 2020