Kirkko ja kaupungille esitetään jatkoa – Lehden tulevaisuudesta neuvoteltiin sopimusehdotus

Neuvottelutulos menee seuraavaksi luottamuselinten päätettäväksi.

Kuvassa Kirkko ja kaupungin kansikuvia.

Kirkko ja kaupunki on pääkaupunkiseudun yhteinen seurakuntamedia.

Kirkko ja kaupunki -median sopimusneuvottelut on neuvotteluryhmän kesken käyty. Neuvotteluissa on saavutettu yhteinen sopimusesitys. Neuvotteluryhmä on onnistunut neuvottelemaan ratkaisun, jonka avulla voitaisiin jatkaa pääkaupunkiseudun yhteisellä medialla 1.1.2021 alkaen.

Neuvotteluratkaisuun sisältyy esityksiä talouden suunnitteluun ja kustannussäästöjen saavuttamiseen sekä lehden ilmestymiskertoihin ja verkkomedian kehittämiseen. Sopimusluonnos lähetetään sopijaosapuolten, eli Helsingin, Espoon ja Kauniaisten seurakuntien päätösvaltaisille toimielimille hyväksyttäväksi kuluvan kevään aikana.

Vantaan yhteinen kirkoneuvosto käsittelee asiaa kokouksessaan 25.3. ja lähettää esityksen yhteisen kirkkovaltuuston päätettäväksi.

Mon Mar 23 10:36:00 EET 2020