Kesäkahveilla tiedossa on kesäistä yhdessäoloa ja ohjelmaa

Tikkurilan kirkolla pyörähtävät käyntiin Kesäkahvit, jotka jatkuvat joka tiistai kello 13–14.30 aina 18.7. asti.

Hymyilevä nainen ojentaa kahvikuppia kohti kameraa.

Kesäkahvit on tarkoitettu aikuisille, joiden kalenteri tuntuu kesällä tyhjältä. Kokoontumisissa jutellaan kahvia juoden. Jokaisella kerralla on ohjelmaa tai alustus jostakin teemasta ja mukana diakoniatyöntekijöitä.

- Ohjelmaa säädetään kesän aikana osanottajien ja näiden toiveiden mukaan. Joitakin ohjelmaosuuden teemoja on jo nyt sovittu, kertoo diakonissa Mirja Jalo.

Ensimmäisellä kerralla ohjelmassa on tietokilpailua. Toisella kerralla muistellaan rippikoulua ja pohditaan sitä, mitä se on nyt.

- Juhannuksen alla puolestaan puhutaan mukavia kesästä ja lauletaan yhteislaulua, Jalo suunnittelee.

Kesäkahvit tiistaisin 18.7. asti klo 13–14.30 Tikkurilan kirkolla aulatilan vieressä.

2023-06-02 10:14:00.0