Jaakko Löytty ja Mikko Alatalo laulavat rauhasta sekä toivosta Tikkurilan kirkossa

Pitkän linjan muusikot Jaakko Löytty sekä Mikko Alatalo yhdistävät voimansa ja konsertoivat Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) perjantaina 26.5. kello 18.

Muusikot poseeraavat vierekkäin kitaroiden kanssa.

Kokeneiden muusikoiden yhteiskonsertin nimi on Rauhan ja toivon lauluja, mikä myös kuvaa mainiosti kummankin artistin tuotantoa. Löytty ja Alatalo esittävät yhdessä ja erikseen niin omia kappaleitaan kuin juurevaa folkia aina 1960-luvulta saakka. Konsertin Liput 10 euroa voi ostaa ennakkoon Tikkurilan kirkon ja Pyhän Laurin kirkon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Jaakko Löytty tunnetaan kirkon piirissä karheasta gospelistaan ja yhteiskunnallisesti kantaa ottavista lauluistaan. Löytyn teoksia on laulettu niin ripareilla, nuorten illoissa kuin virsiseuroissa.

Mikko Alatalo puolestaan on tunnetuimpia kotimaisia lauluntekijöitä ja viihdemaailman moniottelija. Hän on alkuperäisiä ’Manserockin’ käynnistäjiä ja menestynyt niin kantaaottavilla lauluillaan kuin kevyemmillä ralleilla. Yhteiskonsertissa Löytyn kanssa Alatalo esittää syvällisimpiä laulujaan empaattisella otteella.

Kuva: Hannu Jukola

2023-05-16 16:14:00.0