Emma Salokoski ja Jarmo Saari konsertoivat Tikkurilan kirkossa

Perjantaina 31.3.2023 klo 18 Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) pääsee nauttimaan laulaja Emma Salokosken ja kitaristi Jarmo Saaren yhteiskonsertista.

UutiskuvaPromokuva.png

Kyseessä on levynjulkistuskonsertti, sillä jo viitisentoista vuotta yhdessä keikkailleelta duolta julkaistaan ensimmäinen yhteinen levy 24. maaliskuuta. Siltä löytyy niin aiemmin julkaisemattomia kappaleita kuin rakastettujen biisien uusia sovituksia. Niitä leimaa rikas ja täysipainoinen äänimaailma sekä orkesterimainen sointi. Liput konserttiin maksavat 15 euroa ja ne ovat ostettavissa ennakkoon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Emma Salokoski kuuluu Suomen eturivin esiintyjiin ja häntä on kuultu niin sinfoniaorkesterien solistina kuin rockfestivaalien päälavoillakin. Hänen yhtyeitään ovat Emma Salokoski Ensemble, Emma Salokoski & Ilmiliekki sekä vokaaliyhtyeet Emma Salokoski Voices ja Aito Collective. Salokosken tunnetuin kappale on Veden alla. Sitä on katsottu YouTubessa yli neljä miljoonaa kertaa.

Jarmo Saarta taas on kuvailtu yhdeksi sukupolvensa omaleimaisimmista kitaristeista. Hänet tunnetaan konsertteihin, elokuviin, televisioon, koreografioihin, teatteriin ja levyille luodusta visuaalisesta sävellystyylistä sekä kitaralla, ihmisäänellä ja harvinaisemmilla instrumenteilla luoduista kollaaseista.

2023-03-22 14:00:00.0