Hakunilan 20. Musiikkiviikolla superurkuja ja sävellahjaa

Hakunilassa viikko 10 on Musiikkiviikko! Kaikkiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy, ja ohjelmatuotot sekä kolehdit ohjataan Yhteisvastuukeräykseen.

Ilpo-kaikkonen-kuvaaja-Iitu-Palli-scaled.jpg

Ilpo Kaikkonen duo esiintyy Hakunilan kirkossa 7.3. klo 18. Kuva: Iitu Pälli

Tänä vuonna otetaan varaslähtö Hakunilan kirkossa jo perjantaina 3.3. klo 18, kun Musaviikon etkoilla sukelletaan vanhojen virsien maailmaan prof. Seppo Suokunnaksen, kanttori Tuomas Heikkilän ja Hakunilan kirkon kuoron kanssa.

Viikolla on tänäkin vuonna viihdyttävän monipuolinen kattaus musiikkia. Maanantaina 6.3. klo 19 päästään Länsimäen kirkossa Kamarikuoro Vivacen mukana kuulemaan hengellistä musiikkia eri aikakausilta ja ympäri maailman.

Tiistaina 7.3. klo 18 Hakunilan kirkossa Ilpo Kaikkonen johdattaa lauluillaan pimeästä valoon, aikaan kaamoksen jälkeen. 8.3. keskiviikon perinteinen päivämusiikki Hakunilan kirkossa klo 12 onkin tällä kertaa toivelaulukonsertti: Yhteisvastuun sävellahjaan voi helmikuun aikana toivoa kappaletta Hakunilan kanttorien Sini Nikun ja Tuomas Heikkilän esitettäväksi. Toiveen hinta on lahjoitus Yhteisvastuukeräykseen.

Torstaina 9.3. Hakunilaan saapuvat digitaaliset superurut, joilla urkuri Elias Niemelä loihtii kirkkosaliin aivan ennenkuulumattoman äänimaiseman. Konsertti alkaa klo 18. Perjantaina 10.3. Nosta kädet ilmaan! -lastenkonsertissa kuullaan uusia ja vanhoja hittejä uudistuneesta Lasten Virsi -kirjasta.

Viikko alkaa sunnuntaina 5.3. klo 12 Hakunilassa Nuoren seurakunnan veisut - messulla, jossa myös siunataan tehtäviinsä tulevan kesän isoset, ja päättyy sunnuntaina 12.3. klo 12 juhlamessuun, jossa messumusiikkina on klassisia orkesterikappaleita ja yksinlauluja.

Musiikkiviikon tilaisuuksiin on vapaa pääsy, ja ohjelmatuotot sekä kolehdit ohjataan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Hakunilan seurakunnan keräykseen voit osallistua myös osoitteessa yhteisvastuu.fi/hakunila sekä MobilePaylla numeroon 10197.

Konserttipaikat:
Hakunilan kirkko, Hakunilantie 48, 01200 Vantaa
Länsimäen kirkko, Kerokuja 9, 01280 Vantaa

Musiikkiviikon koko ohjelmaan voit tutustua osoitteessa www.hakunilanseurakunta.fi.

Tuomas Heikkilä
Tuomas Heikkilä