Vantaan hautausmaille haetaan kesätyöntekijöitä

35 paikkaa avoinna – Hakemukset tulee jättää viimeistään 28.2.

Kesätyöntekijöitä Helsingin pitäjän kirkon hautausmaalla. Kuva Liisa Toivonen

Nyt on jälleen se aika vuodesta, kun kesätyöpaikkoja Vantaan hautausmailla on tarjolla.

Vantaan seurakuntien hautausmaille otetaan 35 kausityöntekijää, joista 14 voi olla 16–17-vuotiaita. Osaan tehtävistä aiempaa kokemusta tai koulutusta ei vaadita. Osaan puolestaan edellytetään puutarhurin tai vastaavan taitoja. Aiempi viher- ja puutarha-alan kokemus tai harrastus on eduksi. Täysi-ikäisyyttä vaaditaan työkoneiden käyttöön.

Kesätyöntekijät huolehtivat Vantaan seurakuntien hautausmaista Ruskeasannalla ja Pyhän Laurin kirkon vieressä sijaitsevalla Helsingin pitäjän hautausmaalla. Työntekijät huolehtivat myös pienemmistä Hämeenkylän ja Korson hautausmaista.

Töitä on tarjolla huhtikuun alusta lokakuun loppuun. Hakijat voivat esittää toiveen sopivasta ajasta, ja työsuhteiden kesto on pääasiassa 2–7 kuukautta. Alle 18-vuotiaat palkataan kesätyöhön kuukaudeksi.

- Palautekyselyiden mukaan työntekijät ovat viihtyneet työssään ja työilmapiiri on hyvä. Työntekijöistä ja työturvallisuudesta pidetään huolta ja työhön saa kattavan perehdytyksen, kertoo työnjohtaja Jenny Torvinen.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 28.2. klo 15. Tehtäviä haetaan ensisijaisesti täyttämällä sähköinen hakulomake osoitteessa www.kirkkorekry.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2023-02-07 10:54:00.0