Yhteisvastuu tukee nuoria väkivaltaisessa maailmassa – tule kerääjäksi Korsoon!

Yhteisvastuukeräyksen alkaa valtakunnallisesti kynttilänpäivänä 5.2. Korson seurakunnan yhteisvastuutapahtuma järjestetään sunnuntaina 12.3. sunnuntain jumalanpalveluksen yhteydessä.

Lukkari_pinkki.jpg

Yhteisvastuukeräys alkaa, tule kerääjäksi!

Yhteisvastuukeräyksellä 2023 sovitellaan ja ratkaistaan nuorten väkivaltaa ja konflikteja Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

Valtakunnallinen keräys alkaa kynttilänpäivänä eli sunnuntaina 5.2. Olet tervetullut kerääjäksi vaikka heti sunnuntaina milloin tahansa sen jälkeen!

Korson seurakunnan oma yhteisvastuutempaus järjestetään sunnuntaina 12.3. Perinteeksi muodostuneen tempauksen avaa perhemessu. Yhteinen meno jatkuu messun jälkeen ympäri seurakuntakeskusta. Tekemistä ja pientä purtavaa on luvassa kaiken ikäisille! Tapahtuman tuotto menee kokonaisuudessaan Yhteisvastuukeräykseen.

Voit seurata tapahtumaan liittyvää uutisointia liittymällä Facebook-tapahtumaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai tilaamalla Korson seurakunnan uutiskirjeitäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tapahtuma löytyy myös Korson seurakunnan tapahtumakalenterista »Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tule kerääjäksi!

Tule yhteisvastuukerääjäksi! Keräys alkaa sunnuntaina 5.2. Voit toimia kerääjänä siitä eteenpäin silloin, kun sinulle itsellesi sopii.

Lippaan, ohjeet ja kerääjän liivin saat seurakunnan kirkkoherranvirastosta (ma–pe klo 9–14) tai sopimalla puhelimitse (09 830 6550) viraston kanssa lippaan noutamisesta. Varaa mukaan henkilöllisyystodistus!

Katso videolta Anitan kokemuksia lipaskerääjänä.

Palaa takaisin Korson seurakunnan pääsivulle »

Lisätietoja keräyksestä

Ilkka Luukka