Itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelus Pyhän Laurin kirkossa

Vantaan seurakuntien itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelus järjestetään tänäkin vuonna Pyhän Laurin kirkossa kello 10.

Kaksi-kynttilää-ja-Suomen-lippu.jpg

Jumalanpalvelus toimitetaan suomeksi ja ruotsiksi, järjestäjinä Vanda svenska församling ja Hämeenkylän seurakunta.
Saarnan pitää teologian tohtori Niko Huttunen, liturgeina toimivat kirkkoherrat Kristian Willis ja Matti Hyry, kanttorina on Anders Ekberg. Mieskuoro Vantasiaa johtaa Mathias Sandell.

Pyhän Laurin kirkon hautausmaalla lasketaan seppele sankarihaudoille heti jumalanpalveluksen jälkeen, Ruskeasannan hautausmaalla klo 12 sekä Hiekkaharjun vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä klo 12.30.

Myös muissa Vantaan kirkoissa on itsenäisyyspäivänä jumalanpalveluksia. Tarkemmat tiedot löytyvät tapahtumahausta.

Wed Nov 30 15:50:00 EET 2022