Ali Jahangiri heittää stand up -keikan Tikkurilan kirkossa 18.11.

Vantaalainen Ali Jahangiri on koko Suomen tuntema stand up -koomikko ja juontaja: monessa sopassa keitetty, rakastettu iranilaistaustainen viihdeammattilainen, joka tunnetaan niin radiojuontajana kuin monista TV-ohjelmista.

ali_jahangiri_standup20_600x400jpg-1.jpg

Kuva: MagnumLive kuvapankki

Jahangiri on tullut tutuksi suomalaisille myös komiikastaan, jossa hän heittää tarinaa mm. ennakkoluuloista maahanmuuttajia kohtaan.

Jahangiri hauskuuttaa stand up -komiikallaan Tikkurilan kirkon Voima-salissa perjantai-iltana 18.11.2022 klo 18.

Liput keikalle maksavat 20 euroa. Lippuja on saatavana Tikkurilan seurakunnan Holvi-verkkokaupastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja ovelta puoli tuntia ennen tapahtumaa.

Jokaisesta myydystä lipusta tilitetään 5 euroa hyväntekeväisyyteen Kirkon Ulkomaanavulle.

Mon Nov 07 11:00:24 EET 2022