Elias Kaskinen konsertoi Tikkurilan kirkossa

Karismaattista laulaja–lauluntekijä Elias Kaskista kuullaan Tikkurilan kirkossa lokakuisena perjantai-iltana.

NettiRajattu Kaskinen.png

Kaskinen tarjoilee kitaralla säestetyn soolokonsertin perjantaina 28.10.2022 klo 18. Liput konserttiin maksavat 10 euroa ja ovat ostettavissa ennakkoon Holvi-verkkokaupasta https://holvi.com/shop/PLauri/ tai Tikkurilan kirkon (Asematie 12a) ovelta ennen konserttia.

Kaskinen on aloittanut muusikon uransa Kaskinen & Päivän Sankarit -yhtyeen keulakuvana. mutta on tehnyt kappaleita myös sellaisille tutuille artisteille kuin Suvi Teräsniskalle, Kaija Koolle, Anna Abreulle sekä Paula Koivuniemelle.

Kaskinen on suurelle yleisölle tuttu myös musiikkiaiheisista televisio-ohjelmista. Hän on esimerkiksi voittanut Tähdet, tähdet -ohjelman vuonna 2017 ja vastaanottanut isännöimästään Alasti-klubista Kultaisen Venlan vuonna 2019.

Elias Kaskisen konsertin tuottaa Valkama eli Vantaan seurakuntien yhteinen nuorten aikuisten toiminta. Konserttiin ovat kuitenkin tervetulleita aivan kaiken ikäiset! Kaikki Tikkurilan kirkon syksyn konsertit löytyvät Tikkurilan seurakunnan kotisivulta www.tikkurilanseurakunta.fi tapahtumakalenterista.

Kuva: Anni Hartikainen

2022-10-07 12:25:24.0