Seurakuntien kesäkahvilat ovat auki

Poikkea kahville ja herkuttelemaan!

Kesäkahvit, keksejä, kahvipannu ja mukeja. Kirkkojen kesäkahvilat kutsuvat.

Kesäcafe Myyrmäessä

Kesäcafe toimii Myyrmäen Virtakirkon sisäpihalla kesä- ja heinäkuun keskiviikkoisin klo 11–13. Virtakirkko sijaitsee Virtatalossa, Rajatorpantie 8. Sisäpihalle pääsee Virtakirkon seurakuntasalin kautta. Kesäcafessa tarjolla on tietysti kahvia sekä pientä syötävää ja juotavaa ja paistettua makkaraa suoraan grillistä. Kaikki on ilmaista, mutta vapaaehtoinen maksu on mahdollista laittaa kippoon. Joka kerralla kanttori laulattaa klo 11.30–12.45.

Toivo Café Hakunilassa

Hakunilan kirkolla (Hakunilantie 48) voi tulla pistäytymään Toivo Caféssa. Kahvila palvelee elokuun loppuun saakka keskiviikkoisin klo 12–15 Hakunilan kirkon piha-alueella kävelytien puolella. Tarjolla on kahvia ja pullaa. Halutessaan voi antaa vapaaehtoisen maksun, joka menee Yhteisvastuukeräykseen. Kirkko on samaan aikaan myös auki hiljentymistä varten.

Kesäkahvila Asolassa

Asolan seurakuntatalon (Asolantie 6) kesäkahvila on avoinna 6.6.–14.7. maanantaista torstaihin klo 10–14. Saatavana on kahvia ja pientä purtavaa vapaaehtoisella maksulla Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Joka kerralla on hartaus klo 11. Paikalinen senioreista koostuva orkesteri käy soittamassa ja laulattamassa ja ohjelmaa on myös pop up -periaatteella. Lapsiperheille on omaa oheistekemistä, mm. kanttorin pitämiä musiikkihetkiä, askartelua, kädentaitoja. Kahvilaa pidetään ulkona katosten alla.

Korson kirkonkulman kahvila

Kirkon naapurissa oleva olotila ja kahvila. Tarjolla kahvia ja pikkuherkkuja edullisesti. Käynti Korsonpolulta. Kirkonkulma avoinna ma, ti, to ja pe klo 10–13.30. Suljettu 6.–10.6. ja 27.6.–8.7. Hartaus ti klo 11. Kaikille avoin Kirkonkulman keskikesän juhla to 16.6. klo 11 alkaen kirkon sisäpihalla. Myytävänä mm. grillimakkaraa ja vohveleita. Huom! Sateen sattuessa ulkotapahtuma peruuntuu.

Sommarcafe Tikkurilan kirkolla

Ruotsinkielisen Vanda svenska församlingin kesäkahvila toimii tiistaisin 21.6., 19.7. ja 23.8. klo 13–14.30 Tikkurilan kirkon (Asematie 12a) toisen kerroksen Usko-tilassa. Kahvilakertojen alussa pidetään lyhyt hartaushetki. Kahvia ja pullaa on tarjolla maksutta.

2022-06-07 12:05:00.0