Elastinen konsertoi Tikkurilan kirkossa 20.5.

Rap-artisti Elastinen esiintyy Tikkurilan kirkossa perjantaina 20.5.2022 kello 18. Konsertin tuotto käytetään nuorten mielenterveystyön hyväksi Tikkurilan seurakunnan alueella.

Elastinen_Promokuva_01_2019.jpg

Konsertin tuotolla tullaan toteuttamaan Tikkurilan seurakunnan kautta walk in -terapiatoimintaa. Vantaalla sekä nuorten että nuorten aikuisten mielenterveyspalvelut ovat ruuhkautuneet. Matalan kynnyksen walk in-terapian avulla voidaan tarjota apua ja tukea sitä tarvitseville nuorille.

Muusikkona ja tuottajana ansioitunut Elastinen esiintyy konsertissa yhdessä Petteri Sariolan (kitara) ja Esa Mäkysen (basso) muodostaman akustisen kokoonpanon kanssa. Konsertin liput maksavat 30 euroa, niitä on myynnissä ennakkoon Holvi-verkkokaupasta. Jos lippuja on jäljellä vielä konserttipäivänä, niitä on saatavana ovelta ennen konserttia. Pieni määrä lippuja on varattavissa ennakkoon Tikkurilan kirkon (Asematie 12 a) palvelupisteeltä heille, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää nettiä.

Fintelligens-duossa uransa aloittanut räppäri on julkaissut kuusi sooloalbumia ja ollut Cheekin kanssa osa Profeetat-kokoonpanoa. Platinalevyn kuulijalukuihin yltänyt albumi Uusia Muistoi julkaistiin marraskuussa 2020, ja se sisältää tuplaplatina-hitit Supervoimii sekä Epäröimättä hetkeekään (feat. Jenni Vartiainen). Huhtikuussa artisti julkaisi uuden singlen Hetken tässä kaikes on järkee, jolla vierailee Johanna Kurkela.

Kuva: Viivi Huusko

Fri Apr 29 16:20:00 EEST 2022