Tikkurilan seurakunnan tilojen tiedot

Tilojen varaajia palvellaan varauksiin liittyvissä asioissa numerossa p. 09 830 6804.

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien järjestäminen on tiloissamme maksutonta (lukuun ottamatta Pakaritupaa ja pappilaa). Seurakunnalta saa halutessaan käyttöön pöytäliinat, joiden hinta määräytyy juhlan osallistujamäärän mukaan. Pöytäliinojen käytöstä on sovittava ennalta seurakunnan kanssa. Tikkurilan kirkon tiloissa ei toistaiseksi ole varattavissa pöytäliinoja.

Huomioittehan, että kastekahvitilan varaus alkaa kaksi tuntia ennen kasteaikaa. Tämä kahden tunnin aika on tarkoitettu kastekahvien valmisteluun. Varauksen kokonaiskesto on kuusi tuntia.

► Vantaan seurakuntien tilavuokrat Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tikkurilan kirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja seurakuntasali Voima.

Vahtimestari avaa tilat varauksen alkaessa. Huomioittehan, että samaa keittiötilaa saattaa käyttää myös toinen käyttäjä.

►vahtimestari p. 09 830 6223

Pyhän Laurin kirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Vahtimestari avaa tilat ennen kastetta. Kasteperhe voi valmistautua kastejuhlaan kirkon sakastissa. Sakastiin kuljetaan kellotapulin puoleisesta sivuovesta.
►vahtimestari p. 09 830 6224

Ilolan seurakuntataloLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilan avain (+ pöytäliinat) noudetaan Tikkurilan kirkon aulapalvelusta varausta edeltävän viikon torstaina tai perjantaina. Tikkurilan kirkon osoite on Asematie 12 a, avoinna arkisin klo 7.30-21.
►vahtimestari p. 09 830 6223

Ristipuron kerhohuoneistoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

►vahtimestari p. 09 830 6223

Tammiston seurakuntatilaLinkki avautuu uudessa välilehdessä