Walk in terapia Korson kirkolla

ma 5.6. klo 14.00

Korson kirkko

Yksikin kerta voi auttaa!

Walk in -terapia on Vantaan seurakuntien tarjoamaa ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa  alle 29-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille.

Kertaluonteisille 45-60 minuutin Walk in-terapia-ajoille voi kävellä sisään ilman ennakkovarausta. Ajatuksena on että jo yksi tapaamiskerta voi riittää. Tarvittaessa walk in-terapiaan on mahdollista tulla myös uudestaan.

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Johtava kasvatuksen viranhaltija
Merikotkantie 4
01450 Vantaa
Erityisnuorisotyönohjaaja
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Työskentelen Korson seurakunnan nuorisotyössä. Teen yhteistyötä alueen toimijoiden kanssa, ja minuun voitkin törmätä paitsi seurakuntamme Nuortenkulmassa, myös mm. Korson alueen kouluilla ja nuorisotaloilla.

Jos kaipaat luotettavaa aikuista, jonka kanssa puhua pienestä pulmasta tai suuremmastakin solmusta elämässäsi, ota rohkeasti yhteyttä! Tavoitat minut myös Whatsappilla.