Nikinmäen kyläilta

ma 29.5. klo 18.00

Nikinmäen seurakuntakoti/ Korson seurakunta

Tervetuloa yhteiseen kyläiltaan

Nikinmäen kyläilta on tarkoitettu kaikenikäisille.

Illassa askartelua ja ulkoilua. Tarjolla myös iltapalaa. Makkaraa on tarjolla klo 18-19.

klo 19.00 on kevätlauluhetki

klo 19.30 iltakirkko ja ehtoollinen

Tervetuloa koko perhe!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Nikkari-Jokkari Martat ry., Nikinmäen omakotiyhdistys ry

Päiväkerho
01450 Vantaa

Hei, olen Taina Partanen ja olen saanut työskennellä Korson seurakunnan lastenohjaajana jo vuodesta 2005. Työtehtävät ovat olleet hyvin moninaiset. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhojen ja perhekerhojen parissa. Työpaikkanani Nikinmäen seurakuntakoti ja kirkko.

Varhaiskasvatuksen pappi
01450 Vantaa

Varhaiskasvatuksen pappina minulla on ihana etuoikeus olla paljon tekemisissä lasten ja perheiden kanssa. Minulla on sellainen ohje ja haaste itselleni, että pyrkisin aina puhumaan niin, että lapsikin sen ymmärtää. Ainakin niissä tilanteissa, joissa lapsia on paikalla. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla myös syvällinen tai etteikö asiat voisi puhutella myös aikuisia. Tämä haaste ei ole ihan helppo, enkä väitä että onnistuisin siinä. Mutta toivon oppivani!

Päiväkerhot
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnassa töissä vuodesta 1992 ja toiminut moninaisissa lastenohjaajan tehtävissä. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhossa Nikinmäen seurakuntakodilla.