Kyläperhekerho

ti 7.2. klo 9.30 – ti 7.2. klo 11.00

Vapaalan seurakuntatalo /Hämeenkylän seurakunta

TERVETULOA MUKAAN KYLÄPERHEKERHOIHIN

Tiistaisin Vapaalan seurakuntakodilla, os. Ilpolankuja 2 klo 9.30-11 .
Kevään 1. kerta on ti 17.1.2023. Ohjaajana Marika Weckman

Avoimet kyläperhekerhot toimivat kokoontumispaikkana kotona lastaan hoitaville vanhemmille, isovanhemmille ja perhepäivähoitajille.Kerhot tarjoavat mahdollisuuden kokoontua yhteen samassa elämäntilanteessa olevien kanssa hartauden, toiminnan ja kahvien lomassa.

Lämpimästi tervetuloa oman aikataulun mukaan!

Kyläperhe kokoontuu myös torstaisin Hämeenkylän kirkolla, os. Auratie 3 , 1.krs päiväkerhotilassa klo 9.30-11
Kevään 1. kerta on to 19.1.2023. Ohjaajana Sari Häkki

POIKKEUSPÄIVÄT: Kirkon kyläperhekerhon paikalla pidetään Hämeenkylän kirkossa , 2.krs.
MUKSUKIRKOT seuraavasti

to 9.2.2023 klo 9.30-10 kaikille avoin musiikillinen Ystävänpäivän Villasukkakirkko, jonne kutsutaan erityisesti mukaan lapsiperheitä, perhekerholaisia, muskarilaisia, perhepäivähoitajia ja päiväkotien lapsiryhmien lapsia. Mukana muskariopettaja Jaana Vahermaan lisäksi, kanttori, pappi ja varhaiskasvatustiimistä ohjaajia Terhi, Marika ja Sari.
P.S. Muksukirkkoon voi tulla villasukissa!

to 30.3.2023 klo 9.30-10 ja klo 10.15-10.45 elämyksellisessä ja musiikillisessa Muksukirkossa näet ja kuulet kolmen naisen esittämänä kertomuksen Palmusunnuntaista Pääsiäisen iloon.
P.S. Muksukirkon pääsiäispuutarhaa koristamaan voit tuoda tekemäsi paperikukan tullessasi ja asettaa sen puutarhaan ennen Muksukirkon alkua.

to 11.5.2023 klo 9.30 Muksukirkon Kevätlaulajaisissa lauletaan Suvivirren lisäksi keväisiä luonto- ja eläinlauluja ja saatetaanpa nähdä vilauksia erilaisista eläimistäkin. Kevätlaulajaiset pidetään kirkon puistoalueen nurmella, sateen sattuessa kirkossa. Muksukirkko on kaikille avoin tilaisuus, jonne kutsumme kutsutaan erityisesti mukaan lapsiperheitä, perhekerholaisia, muskarilaisia, perhepäivähoitajia ja päiväkotien lapsiryhmien lapsia. Mukana muskariopettaja Jaana Vahermaan lisäksi, kanttori, pappi ja varhaiskasvatustiimistä ohjaajia Terhi, Marika ja Sari.
P.S.Ota mukaan oma istuinalusta ja halutessasi piknik-eväät. Laulajaisiin voit myös pukeutua kevään kukaksi tai eläimeksi.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta