Kirkkomuskari Taapero-ryhmä1 9.15

Hämeenkylän kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

KIRKKOMUSKARI TAAPERO-RYHMÄ1 9.15

Kirkkomuskarin Taapero-ryhmässä 1,5v-3v. on iloista toimintaa  laulun, leikin ja musiikin tahtiin. Myös rauhoittumista ja vanhemman ja lapsen varhaisen vuorovaikutuksen vahvistamista, hellää läsnäoloa.  Musiikkikasvatus on varhaisiän tavoitteellista toimintaa, joka kehittää lapsen henkistä, hengellistä, musiikillista ja fyysistäkin kasvua pomppien ja leikkien. Lapsi tutustuu musiikin perusasioihin laulaen, leikkien, rytmi- ja kehosoittimia soittaen, liikkuen ja kuunnellen. Perhe saa samalla mukavan lauluvaraston kotiin. Muskarin mukavassa ilmapiirissä tutustutaan toisiin samassa lasten ikävaiheessa oleviin perheisiin, seurakunnan toimintaan turvallisen Taivaan Isän rakastamana. Taapero-ryhmän muskariopettajana toimii Jaana Muthoni-Vahermaa.

Kirkkomuskari on maksullinen ( 30 min/ 70e/ lapsi) .Toimintakausi on 18.1-24.5.2023
Taapero-ryhmä1 kokoontuu keskiviikkoisin klo 9.15-9.45  Hämeenkylän kirkon päiväkerhotilassa, Auratie 3, 01630 Vantaa

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta