Perhemuskari1 16.45 Kevätkausi 2023

Hämeenkylän kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

PERHEMUSKARI 1 16.45 KEVÄTKAUSI 2023

Perhemuskariin voi osallistua koko perheen voimin. Perhemuskarit on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille. Ikärajat eivät ole ehdottomia vaan viitteellisiä ja joustavia - ajatuksena on, että pienimmät osaisivat jo kävellä ja alkuopetusikäiset viihtyvät.  Muskarissa vietetään toiminnallinen puolituntinen, jossa aivan pienetkin viihtyvät. Siellä lauletaan, soitetaan, leikitään, lorutellaan ja liikutaan musiikin mukaan ja samalla opetellaan musiikin peruskäsitteitä ja rytmiikkaa. Laulut ja laululeikit ovat iloisia ja helppoja, ja niitä on mukava laulella lasten kanssa vielä kotonakin.Iltaisin kokoontuvaa perhemuskaria ovat toivoneet erityisesti perheet, jotka eivät aamupäivisin voi osallistua työn tai opintojen vuoksi toimintaan.
Perhemuskari1 kokoontuu Hämeenkylän kirkolla, Auratie 3, päiväkerhotilassa tiistaisin klo 16.45-17.15.
Perhemuskarin kausi on 17.1.2023 -23.5.2023. Kevätkauden 2023 hinta on 70,00 e koko perheeltä (ei yksittäisistä lapsista).

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hämeenkylän seurakunta